mgr Karolina Podolak neurologopeda

Jestem neurologopedą, absolwentką Uniwersytetu Marii Curie - Skłodowskiej w Lublinie. Od 2012 roku prowadzę prywatny gabinet logopedyczny oraz zajmuję się diagnozą i terapią zaburzeń mowy u dzieci, młodzieży i dorosłych.
Praca terapeutyczna jest dla mnie źródłem inspiracji, radości i satysfakcji. Dbam o to, by wykorzystywane metody dostosowane były indywidualnie do każdego Pacjenta, a różnorodność ćwiczeń i przyjazna atmosfera pomagały w osiąganiu sukcesów. Staram się nieustannie podnosić swoje kwalifikacje uczestnicząc w specjalistycznych kursach i szkoleniach. Ukończyłam m.in.:
  • SMURF - Strategiczna Metoda Usprawniania Realizacji Fonemów.
  • Stosowanie Testu Rozwoju Językowego TRJ
  • Ocena funkcjonalna traktu ustno-twarzowego. Mioterapia - podejście autorskie.
  • Diagnoza i terapia miofunkcjonalna
  • Stymulacja traktu ustno-twarzowego.
  • Podstawy ortodoncji dla logopedów. Diagnozowanie i usprawnianie wymowy osób z wadą zgryzu.
  • Niemowlak u logopedy, część I.
    Opieka logopedyczna nad niemowlęciem - wprowadzenie.
  • Niemowlak u logopedy, część II
    Miobobo. Krótkie wędzidełko języka u niemowląt - podejście praktyczne.
  • Wybiórczość pokarmowa u dzieci z zaburzeniami SI.
  • Warsztaty neurologopedyczne (moduł I)
    Diagnostyka i terapia neurologopedyczna zaburzeń funkcji oralnych związanych z dysfunkcją pasażu pokarmowego oraz symptomatologią dysfagii.
  • Warsztaty neurologopedyczne (moduł II)
    Wczesne zaburzenia funkcji oralnych, pokarmowych, oddechowych i fonacyjnych u noworodków i niemowląt z grupy ryzyka obciążenia ciążowo-porodowego.
  • Nadwrażliwość jamy ustnej u dzieci.
  • Nadmierne ślinienie się - techniki terapeutyczne.
  • Terapia dziecięcej apraksji mowy, ORM, afazji motorycznej i rozwojowej wg zasad motorycznego uczenia.
  • Diagnoza i terapia dzieci z opóźnionym rozwojem mowy.
  • Opóźniony rozwój mowy - kreatywne postępowanie logopedyczne.
  • Werbogesty - od gestu do słowa i będzie rozmowa.
  • Skojarzenia do mówienia.
  • Zaburzenia rozumienia. Strategie wspierające.
  • TRJ – Stosowanie Testu Rozwoju Językowego.
  • Uszkodzenia narządu słuchu.
  • AAC: Alternatywne i wspomagające sposoby komunikacji osób o specjalnych potrzebach w porozumiewaniu.
  • Logorytmika jako metoda terapii i&nsp;profilaktyki logopedycznej.
  • Programowanie języka dla dzieci z zaburzeniami komunikacji (niesłyszących, autystycznych, z afazją).
  • Terapia sygmatyzmu międzyzębowego.
  • Terapia logopedyczna małego dziecka z autyzmem.
  • Diagnoza i terapia afazji u osób dorosłych.
Zapraszam serdecznie do mojego gabinetu!

Masz pytanie?

Chętnie na nie odpowiem. Przejdź na stronę kontaktową i wybierz najwygodniejszą dla siebie metodę kontaktu. Czekam na Ciebie!